Newsletter

Otrzymuj informacje o naszych nowościach, promocjach i konkursach!
Bądź zawsze na bieżąco!

Zapisz się do newslettera!

Promocje!Okazje!Nowości!

Najczęściej zadawane pytania

 

Jakie są możliwe opcje dostawy?

POCZTA POLSKA -przedpłata przelewem (list polecony, paczka pocztowa)
POCZTA POLSKA  - przesyłka pobraniowa


KURIER DPD - przedpłata przelewem
KURIER DPD - przesyłka pobraniowa

 

Jakie są koszty dostawy ?

POCZTA POLSKA

Przesyłka pobraniowa
Koszt przesyłki wynosi 18 zł do 5 kg. Zamówienia powyżej 200 zł są realizowane na nasz koszt.

Zamówienie realizujemy do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

 Czas dostarczenia przesyłki to około 3 dni robocze od daty jej wysłania.

Przedpłata przelewem
Koszt przesyłki wynosi 15 zł

 Czas dostarczenia przesyłki to około 3 dni robocze od daty jej wysłania. 

Przesyłki są ndawane raz w tygodniu w środę.

Warunek konieczy - dopóki przelew nie znajdzie się na naszym koncie, nie możemy zrealizować zamówienia.

W powyższej sytuacji zamówienie zostanie zrealizowane po wpłynięciu środków na nasze konto, w kolejną środę


KURIER DPD

Przesyłka pobraniowa
Koszt przesyłki wynosi:

15 zł do 5kg

18 zł powyżej 5 kg



Zamówienie realizujemy teego samego lub następnego dnia roboczego po jego  otrzymaniu.
Czas dostarczenia przesyłki wynosi 1 dzień roboczy od daty jej wysłania.

Przedpłata przelewem
Koszt przesyłki:

12 zł do 5kg

15 zł powyżej 5 kg

Zamówienie realizujemy tego samego lub następnego dnia roboczego od dnia wpłynięcia całkowitej kwoty zamówienia na nasze konto.
Czas dostarczenia przesyłki wynosi 1 dzień roboczy od daty jej wysłania.

Podane ceny nie dotyczą przesyłek zagranicznych. W przypadku wysyłki zagranicznej prosimy o wcześniejszy kontakt.

Ostateczne koszty dostawy zawsze są podane do Państwa informacji, zanim zamówienie zostanie zatwierdzone. Przed zatwierdzeniem zamówienia jest jeszcze możliwość ich zmiany i zweryfikowania, poprzez wybranie najkorzystniejszej dla Państwa opcji.

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak. Zamówienia ze sklepu internetowego orionplus.pl  można odebrać osobiście w siedzibie naszego dystrybutora, jakim jest FUNDACJA ŹRÓDŁA ŻYCIA. Wystarczy podczas składania zamówienia – na stronie "Sposób dostawy" – wybrać opcję "Odbiór osobisty ".

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Przelewopłata za zamówienie musi zostać dokonana w formie przedpłaty. Dane do przelewu, znajdują się w  e-mailu, potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Znajdują się one także w zakładce „ Dostawa”. Zaksięgowanie przelewu następuje zazwyczaj, następnego dnia, po jego dokonaniu. W przypadku uiszczenia opłaty w Urzędzie Pocztowym, czas ten może wydłużyć się do 3 dni. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji, dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.Opłata za pobraniem – opłata za zamówienie uiszczana jest w momencie odbioru przesyłki: kurierowi, lub listonoszowi.



PayU – klienci posiadający konto w PayU, mogą zapłacić od razu za zamówiony towar poprzez system bezpiecznych płatności.

W celu przyspieszenia realizacji takiego zamówienia można przesłać na nasz adres mailowy:
sklep@orionplus.pl potwierdzenie przelewu. Wtedy dowodem wpłaty jest przesłane potwierdzenie i w związku z tym możemy pominąć czas oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty.


Jaki mam czas na opłacenie zamówienia, gdy wybrałem opłatę przelewem?

Zamówienie można opłacić przez 14 dni od jego złożenia.

 

Czy otrzymam potwierdzenie zapłaty po dokonaniu przelewu?

Nie. System nie wysyła do Klientów potwierdzenia dokonania przelewu.


Dlaczego przesyłka do dziś nie została doręczona mimo, że upłynął już termin realizacji zamówienia?

Upewnij się, że czas realizacji na pewno minął biorąc pod uwagę tylko dni robocze i ewentualny czas na zaksięgowanie przelewu.
Jeśli termin realizacji zamówienia rzeczywiście minął napisz do nas na adres: .


W tytule e-maila prosimy podać numer zamówienia a w treści zapytanie o przesyłkę. W pierwszej kolejnosci przekażemy nr.paczki / listu przewozowego, który trzeba będzie sprawdzić na stronie przewoźnika.
Jeśli ta informacja Cię nieusatysfakcjonuje, prosimy o ponowny kontakt.

Jak sprawdzić czy książka jest dostępna?

Jeżeli obok zdjęcia okładki książki aktywna jest ikonka „Dodaj do koszyka”, oznacza to, że tytuł jest w tym momencie dostępny. Jeżeli obok zdjęcia okładki nie ma takiej ikonki to znaczy, że produkt jest niedostepny.. Aby uzyskać informacje na temat terminu pojawienia się książki w sprzedaży, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.


Czy mogę liczyć na fakturę z odroczonym terminem płatności i dokonać wpłaty po otrzymaniu przesyłki?

Uzyskanie takiej faktury jest możliwe tylko dla dystrybutorów, którzy podjęli z nami współpracę. W tym celu należy skontaktowac się z nami mailowo lub telefonicznie.

 

Czy jest możliwość zakupu w orionplus.pl na raty?

Nie. W sklepie internetowym orionplus.pl nie funkcjonuje system ratalny.


Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?

Tak. Wysyłamy paczki również za granicę za pośrednictwem Poczty Polskiej, tylko przy dokonaniu przedpłaty przelewem.
Zamówienia, które ma być wysłane za granicę, nie należy składać przez formularz znajdujący się na stronie internetowej, ale mailowo z zapytaniem o koszty przesyłki. W takim zamówieniu należy podac wszystkie niezbędne dane do wysyłki.
Wydawnictwo Orionplus prześle zwrotnego maila z wyliczonymi kosztami zamówienia.
Po otrzymaniu takiego maila należy dokonać przelewu. W momencie, gdy przelew zaksięguje się na naszym koncie, zamówienie zostanie wysłane pod wskazany adres.

 

Czy mogę prosić o kontakt telefoniczny godzinę przed doręczeniem?

Godzina doręczenia zależna jest od strefy czasowej w jakiej znajduje się adres dostawy, a strefy czasowe są ustalane przez firmy kurierskie i nie mamy na nie żadnego wpływu. Tym samym nie mamy możliwości kontaktu telefonicznego przed przyjazdem kuriera. Kurier zadzwoni do Ciebie dopiero w momencie kiedy pojawi się problem z doręczeniem, np. z powodu nieobecności pod wskazanym adresem.

 

Jaki jest numer konta do dokonania przelewu?

Dane do przelewu, otrzymasz w e-mailu, potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Znajdują się one także w zakładce „Dostawa”.

Numer Konta: 94 1440 1185 0000 0000 0370 6192
Nazwa: Fundacja 'Źródła Życia' (nazwa dystrybutora wydawnictwa Orion plus)
Tytuł: Orion plus/Numer zamówienia


W jaki sposób mogę połączyć zamówienia?

W orionplus.pl nie można łączyć zamówień.

 

Czy mogę prosić o doręczenie, do godziny 12.00 na ulicę A, po godzinie 12.00 na ulicę B?

Niestety nie, gdyż list przewozowy przesyłki, może zawierać tylko jeden adres dostawy. Nawet gdyby na liście przewozowym została umieszczona odpowiednia uwaga, nie będzie ona honorowana, ani przez firmę kurierską, ani przez Pocztę Polską. Jeśli nie jesteś pewien, pod jakim adresem będziesz przebywał w trakcie doręczenia, pamiętaj aby w trakcie wypełniania formularza zamówienia podać numer telefonu. Umożliwi to bezpośredni kontakt z Tobą w momencie napotkania problemów z doręczeniem, Jeśli dostawcą Twojej przesyłki jest Poczta Polska, oczekuj awizo lub zgłoś się z numerem nadawczym przesyłki do odpowiedniej placówki Poczty.

 

Czy mogę zamówić książkę, która jest aktualnie niedostępna?

Jeśli książka jest niedostępna, nie można dokonać jej zamówienia.

 

Jak mogę zgłosić reklamację zamówienia?

Ewentualne reklamacje lub zastrzeżenia zgłaszaj bezpośrednio do nas mailowo lub telefonicznie, a Poinformujemy  Cię o przebiegu procedury rozpatrzenia reklamacji. Powołaj się na numer swojego zamówienia.

 

Czy istnieje wydrukowany katalog oferty Orionplus.pl?

Tak. Posiadamy własny katalog. Składając u nas zamówienie zostanie on dołączony do Twojej przesyłki.


Wpisz swój nr - oddzwonimy...

Jeśli chcesz o coś zapytać lub złożyć zamówienie przez telefon, zostaw swój numer kontaktowy. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą.

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy zostało Ci:

200

Kurier DPD Poczta Polska payu

Partnerzy

książka Wielki bój Fundacja Źródła Życia Biblia mówi
zycietocud_okladka_front.jpg www.zycietocud.pl
Uprowadzony